O wszystkim i o niczym :: Normalnie nienormalne
Forum O wszystkim i o niczym Strona G│ˇwna
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

 
Czytam i ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym Strona G│ˇwna -> Poznajmy siŕ!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 763
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 0:36, 09 Kwi 2014
Cztery miesi─ůce temu urodzi┼éam synka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja uwa┼╝am, ┼╝e problemy z przestojami wagi to efekt zapar─ç. Mieszkanie wynajmiesz za okolo 500 euro miesiecznie + oplaty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam u chirurga już chyba z 20 razy wycinali mi , zdejmowali paznokcia i bez rezultatów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mila...
Liczy┼éam na dobranie fryzury do mojej twarzy i sylwetki, w┼éosy by┼éy ju┼╝ na tyle d┼éugie, ┼╝e mo┼╝liwo┼Ťci fryzury by┼éo wiele.
Niedawno wpadła mi w rece gazeta,w której było zawarte takie kompendium wiedzy o diecie atkinsa.
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ktos moze wie ??? [link widoczny dla zalogowanych] Psikutas bez S
to se no┼Ť plecak Wychodzone cialo nie jest ani zdrowe ani ESTETYCZNE ,o czym juz kiedys pisalam. Powiedzia┼é ┼╝e spodenki wystarcz─ů. zamiast wyleczyc sie z bulimi,podali jej leki na zmniejszenie apetytu i zachorowala na anoreksje. pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie siegaja mi (jak proste) do polowy ramion. ┼╝YWA Ty ┼╝yjesz huraaa, oj u mnie ksiiegos gada ┼╝e maja wszystko w dupie ┼╝e nie istnieja i ┼╝e nic nie zrobi─ů, jaki cudowny ┼Ťwiat trade- same wariaty. PRZYPADEK sprawi┼é ┼╝e 11 lutego trafi┼éam do terapeuty , kt├│ry przywr├│ci┼é mi rado┼Ť─ç ┼╝ycia!!!!! jejku no co jest? M├│j ┼Ťci─ůga filmiki na kom├│rk─Ö to i ja ┼Ťci─ůgn─Ö z jakim┼Ť murzynem, z zemsty. Noszenie \hustek\(jak to nazywasz)jest oznaka szacunku dla slow Bozych!!!Ja sie jeszcze nie spotkalam z kobieta,ktora miala by to narzucone,to jest jej wybor,a poza tym okrycie wlosow to jest tylko czesc,bo ludzie ci modla sie.Nie jest wiara odbebnienie mszy w niedziele i robienie swojego zaraz po tym... wiec szpera┼éam w necie i znalaz┼éam co┼Ť takiego
Witam, ja wczoraj zaaplikowa┼éam sobie pierwsz─ů tabletk─Ö gynalginu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale kobiety w ci─ůzy czasami maj─ů tendencj─Ö do przesadzania
RH - sorry ale wcale nie jestes jakas super wysoka....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w kazdyym razie jest jak linijeczka teraz po diecie
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja dzi┼Ť b─Öd─Ö bra┼éa je 3 dzie┼ä. -srodki wspomagajace odchudzanie
K:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zabieg powtarza─ç mo┼╝na do 3 razy. [link widoczny dla zalogowanych] o imprezy sie raczej nie martwie bo w takim malym oddziale jak u nas to raczej takich imprez nile ma
i z gory dziekuje na odpowiedz. Nie badzcie takie wrazliwe na obcokrajowcow dziewczyny- oni nie gryza... - mineło mi uczucie osłabienia. ja w kazdym razie mialam na to recepte Ciesze sie, ze moj maz-Turek, nie zna polskiego i nie przeczyta tych wszystkich glupot. [link widoczny dla zalogowanych]
Jogurcik owszem ale z jak─ů┼Ť desk─ů a nie pieczywem. W pracy ok. A z t─ů kawk─ů z internetowym przyjacielem daj sobie spok├│j. ale on nie jest gin. Witam ale juz sie nie moge doczekac koncowego efektu!! Bior─Ö ca┼éy czas rovamycyne i co trzy miesi─ůce robi─Ö badania, niestety nie mog─Ö trafi─ç na dobrego lekarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak zamiescilam, moze ktos przeczyta i sie zastanowi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U nas tez zacze┼éo sie banalnie ma┼éy jak mia┼é ok 2 miesiecy zacz─ů┼é zezowac a wczesniej ropia┼éo mu oczko.Przemywa┼éam i pomaga┼éo.ale ze juz mamy chore pierwsze dziecko to dmucham na zimne i pojecha┼éam z nim sama do okulisty a tak zeby sprawdzic,i jaki szok kiedy po zbadaniu lekarz stwierdzi┼é zmiany na dnie oka i blizny na plamce ┼╝├│┼étej.Potem potwierdzilismy to u drugiego okulisty a on mi powiedzia┼é ze m├│j syn juz nie bedzie widzia┼é na to oko i nie ma na nie ratunku.Przerycza┼éam ca┼éa sobote a w poniedzia┼éek za┼éatwi┼éam mu cudem miejsce w Centrum Zdrowia Dziecka .Tam dostalismy leki i za 2 miesiace jedziemy na kontrole bo to sa toksyczne leki i maja duzy wp┼éyw na organizm.Wtedy bedzie mia┼é jeszcze jedno badanie okulistyczne i mam cicha nadzieje ze bedzie troszke na te oko widzia┼é.Co do bada┼ä to prawda jest taka ze ja mog┼éam sie zarazic tokso nawet przed samym porodem a wtedy juz test├│w nie robi┼éam.Niestety nikt pozniej nie zaproponowa┼é mi zrobienia ich po porodzie bo wtedy ma┼éy mia┼éby jeszcze szanse widzie─ç.Musze sie nauczyc z tym ┼╝yc i dodawac si┼é mojemu dziecku kiedy bedzie mia┼é chwile za┼éamki.a jak twoje dziecie sobie radzi z tym ze ma s┼éaby wzrok?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pounds/Kilograms Weight - waga, wybierz w kg i wpisz swoj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki za odpowiedzi, juz jestem zapisana do dr.

Wiem jakie to uczucie A poczekaj jeszcze 3-4 tygodnie jak dzid┼║ka b─Ödzie do Ciebie macha─ç!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Sk┼éad mojej jest troszeczk─Ö inny Zap┼éaci┼éam prawie 300 z┼é za mycie, strzy┼╝enie, koloryzacj─Ö i mask─Ö odzywcz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko do kosmetyczki ze Zdrowych N├│g -www.zdrowe-nogi.pl/gabinety.php
Na konsultacje nie trzeba sie umawiac a kosztuja jak dobrze pamietam 80 zl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

CHCIALABYM CIE PROSIC O PARE INFORMACJI NA TEMAT APARATU BIOTRON : [link widoczny dla zalogowanych] rozważałam meride, bo znajoma lekarka sama sie nia odchudzała, pieknie schudła, ale....potem jeszcze piekniej przytyła.
hej ja robi┼éam na biki jestem po 2 i efekty sa takie, ┼╝e zastanawiam si─Ö czy pozostac przy 2 bo efekty sa suuper w┼éoski nie rosna tylko jakas pojedyncze s┼éysza┼éam tylko ze nie wszystkie lasery sa dobre Powiem, wpierw mnie strasznie pociagala mysl by zobaczyc Jego z innym - udalo sie; To zale┼╝y od ilo┼Ťci kamienia, jaki masz na z─Öbach. czesc !!! Je┼Ťli tak to zapraszam do skorzystania z moich w pe┼éni profesjonalnych us┼éug!!! [link widoczny dla zalogowanych]
dobr─ů sieci─ů fitness club├│w i si┼éowni jest S4. pozdrawiam to podobno dobra oznaka gojenia W nocy budzi┼éam si─Ö i nie potrafi┼éam opu┼Ťci─ç lewej r─Öki bez pomocy prawej (w lewej mia┼éam b├│l przedramienia) k┼éad┼éam je wzd┼éu┼╝ cia┼éa i czeka┼éam a┼╝ wszystko wr├│ci do normy. ta ich niesamowita inteligiencja , a przede wszystkim to , ┼╝e ┼╝aden psycholog nie potrafi s┼éucha─ç tak jak oni , s─ů spokojnie i zawsze opanowani , oni nie os─ůdzaj─ů tylko staraj─ů si─Ö naprowadzi─ç na w┼éa┼Ťciw─ů drog─Ö . Ha ha ha...usmia┼éam si─Ö...pobudliwa seksualnie...co to za debil sformu┼éowa┼é...Normalnie brak s┼é├│w... Ale chyba mi sie okres zbliza, tak za 7 dni i juz chyba zaczynam zatrzymywac wode.
[link widoczny dla zalogowanych]
A jednak jestescie
[link widoczny dla zalogowanych]
To sa w zasadzie dwa glowne watki, ktore ich tu interesuja.
odmłodzić twarz mozna poprzez stosowanie witaminy C , moze byc kupne serum ,ok 50-60 zł ,albo wlasnorecznie zrobione albo zwykle krople z wit C dla dzieci np Juvit ,Cevikap ..

Dla pewnosci mozesz jeszcze skonsultowac w klinice na grobli dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
1.5 kg. Pocz─ůtkowo jak zobaczy┼éa ofert─Ö w Grouponie za tak nisk─ů cen─Ö pomy┼Ťla┼éam - a skorzystam ale jak poczyta┼éam ,┼╝e mog─Ö sobi─Ö zrobi─ç wcale nie dobrze tylko ┼║el zrezygnowa┼éam .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz jest juz super Jak kawusie odstawilas i fajki to oczyszczanie idzie pelna para Juz pisalam,ze cera nam sie poprawia na glodowce w wyniku oczyszczania watroby i jelit.Kiedy kawe pijemy watroba jest ciagle zanieczyszczana,kawa w tym czasie dziala o wiele mocniej niz wtedy kiedy jemy.Nie kazdy ma tyle szczescia co Sand-Deep i niestety tylko u niektorych osob nastepuje samoistne oczyszczenie watroby na glodowce.Jednak samo to,ze krew sie oczyszcza to watroba latwiej na glodowce usuwa toksyny i nawet jesli nie wyrzucila tej smolistej mazi to i tak cera bedzie troche ladniejsza.Jesli skonczymy glodowke to po okresie odbudowy tak gdzies za ok 3 -4 tygodnie mozna juz zrobic oczyszczanie watroby oliwka z oliwek + sok z cytryny.Pelne oczyszczenie watroby powoduje o wiele lepsza przemiane materii i duza poprawe stanu skory calego ciala-wrecz odnowe Tylko oczyszczanie watroby nalezy zrobic kilkakrotnie.czesto pierwsze czyszczenie nie przynosi rezultatow,bywa ze po 2-3 dopiero zaczyna sie wyrzucanie zlogow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba najlepszy w Warszawie. [link widoczny dla zalogowanych] Natalia
Można zobaczyć ofertę na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Do tego mile sie zdziwilam widzac cale rodzinki kibicujace swojej druzynie, babc i dziadkow z wnuczetami nie wylaczajac podeszłam do tego lajtowo bo wtedy nie wiedziałam co to takiego i lekarze mówili podobnie jak wy że nie jest to takie straszne. Zreszta w Palermo widzialam trojke dziewczyn z Polski, ale to raczej turystki byly, bowiem biegaly po sklepach i porownywaly ceny z Polska. Nie jest istotne , ze ktos smierdzi w autobusie, kazdy z nas moze miec ten problem. [link widoczny dla zalogowanych]
Eurydyke, Ju┼╝ nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç ko┼äca.. [link widoczny dla zalogowanych] czy przed glodowka robilyscie lewatywe i czy pozniej pilyscie tylko nat. A p├│┼╝niej pozwalam im samym wyschna─ç.. cze┼Ť─ç dziewczyny-och jaka ja jestem szcz─Ö┼Ťliwa- 5 dzie┼ä na g┼éodzie,taka ┼Ťwie┼╝a i czysta . Takie rzeczy robi si─Ö w studiu tatua┼╝u, to sa prawdziwi fachowcy, przek┼éuwaj─ů dos┼éownie ka┼╝de miejsce na ciele jakie si─Ö tylko chce i robi─ů to dobrze Ja tez przek┼éuwa┼éam sie w takim studiu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tom jones- she\'s a lady (reklama lacoste inspiration)


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym Strona G│ˇwna -> Poznajmy siŕ! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Template Boogie by Soso
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin